Про мене

Власний особистісний і педагогічний портрет

       Ще з дитинства мріяла стати вчителем. Мені подобалось передавати свої дитячі знання своїм друзям, відчувала, що вони мене розуміють. Мріяла стати саме вчителем іноземної мови. Я люблю дітей, особливо розумних, радію їх успіхам, результатам. Іншого життя та іншої роботи для себе навіть не уявляю. Значне місце в розумовому вихованні належить іноземній мові.
    Робота вчителя іноземної мови надзвичайно цікава і різноманітна, адже щодня потрібно познайомити дітей із чимось новим, зробити їм якийсь сюрприз, отже, і для мене особисто кожний день приносить нові знання. Вдосконалююсь разом зі своїми дітьми. І чим довше я працюю, тим більше
переконуюсь, що не помилилася у виборі професії. Підготовка до уроків, розробка нестандартних уроків, удосконалення методики проведення уроків – цим я живу. Знаю, що урок – це частина життя не тільки вчителя, а й учня. Тому на кожному уроці намагаюсь встановити атмосферу довіри, співробітництва, взаємоповаги з учнем. Завжди хочу привносити у кожен урок щось нове, цікаве, незвичайне та креативне.
     Я впевнена, що вчитель ніколи не повинен зупинятися ні в своєму навчанні, ні в творчості, ні в оволодінні новими методами і прийомами. Тому невпинний пошук – це потреба моєї душі, і ця робота стає невід’ємною часткою мого педагогічного життя. Більш за все я в собі ціную цілеспрямованість, працездатність, витримку, педагогічне стремління до нового. Своїм недоліком вважаю бажання охопити неможливе, та змінити світ навколо.
    У своєму колективі знаходжу спільну мову з педагогами, учнями та батьками. З часом приходить розуміння, що в роботі вчителя є речі важливіші за передачу знань. Робота вчителя – “це гармонія серця і розуму”,- писав В.Сухомлинський. Від мене залежить, якою буде особистість. На кожному уроці, кожного дня намагаюсь знайти в дитині неповторне, цікаве, знайти важелі для щирого спілкування. Я розумію, що зміни в навчальному процесі
висувають нові вимоги до діяльності вчителя, потребують вдосконалення структури і методики проведення уроку.
      Я середнього зросту, темноволоса. Спокійної вдачі, товариська, скромна, толерантна, розсудлива. Не люблю створювати конфліктні ситуації, не дуже рішуча. Маю два хобі: читання і малювання. У роботі ціную відповідальність , у  людині – чуйність і доброту.


Немає коментарів:

Дописати коментар